PEL·LÍCULES

BENVINGUTS!

En aquest apartat del nostre blog, publicarem ressenyes de pel·lícules que hem vist i ens han agradat, com: Deadpool, Spectre, Crepúsculo, Els jocs de la fam... I molts més.

També podreu donar la vostra opinió sobre la ressenya, i si heu vist una pel·lícula i us ha agradat, podeu recomanar-nos-lai el veurem per posar la nostra opinió.

ÍNDEX
1. Deadpool
2. Crepúsculo







-------------------------------------------------------------------

DEADPOOL


Deadpool va de un home que és un sicari, però ho va deixar perquè tenia tots els càncers possibles, i aleshores alguns no se podien curar en l'hospital, sols un home podia curar-los tots però podria ser que la operació li deixarà el cos deforme.
Quan va acabar la operació, va tindre el súper poder de regenerar-se i a més va trobar a la seua novia, que l'havien raptat.

Advertència: Deadpool està feta per a majors de 16 anys, perquè es passen molt amb el sexe, paraulades i hi ha molta violència.

La pel·lícula tenia una bona idea però el diàleg no esta molt ben fet per a la nostra opinió.



Marco i Cèsar.
--------------------------------------------------------------

CREPÚSCULO

Es una saga de pel·lícules en la qual es conta una història d'amor, de guerra i de competitivitat.

Pel·lícula 1 CREPÚSCULO

Bella, la xica protagonista, es muda a Forks, un poble d'Alaska. Allí començarà una nova vida amb noves experiències.
Des del primer moment, sols una persona li cridà l'atenció, Eduard. Ell li amaga un gran secret, és un vampir.
També coneix a un altre xic, el qual no li crida tant l'atenció, però ell viu enamorat de Bella, i a més és un home llop.
Quan per fi Bella descobreix que Eduard es un vampir, ell no dubtà ni un moment en presenta-li a la seua família, tots ells eren vampirs, estaven acostumats ha estar amb humans.
El que tampoc sap Bella es que hi han vampirs enemics de la família d'Eduard. Un dels vampirs enemics, amenaçà a Bella en que mataria al seu pare si no es presentava ella sola a la seua antiga acadèmia de ballet.
Ell al no poder resistir-se a la sang de Bella, intenta matar-la, però apareix Eduard i la salva.

I així acaba la primera pel·lícula de Crepúsculo.

La nostra opinió és que aquesta pel·lícula, està adaptada per als joves perquè és una història d'amor, d'aventura  i  és molt interessant.  



Neus i Marta.



No hay comentarios:

Publicar un comentario