BENVINGUTS!
En aquest apartat del nostre blog publicarem ressenyes de llibres que hem llegit i ens han agradat; com:
Xènia tens un WhatsApp, Xènia #KeepCalm i fes un tuit, Matilda, en Línia, Tornaran a buscar-me... I molts llibres més.
També podreu donar la vostra opinió sobre la ressenya, i si heu llegit un llibre i us ha agradat, podeu recomanar-nos-el i el llegirem per posar la nostra opinió.